Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

Ο καρχαρίας - 3ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων


Ο καρχαρίας

Σχολική χρονιά: 2015-2016

Νομός: Ιωαννίνων

Σχολείο: 3ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων

Τάξη: Γ Γυμνασίου

Υπεύθυνοι καθηγητές
Πλησίτη Μαρίνα

Ομάδα μαθητών
Αντωνίου Ελευθερί, Αποστόλου Κωνσταντίνα Νικολέτα, Βαγγέλης Αλέξανδρος, Βελογιάννη Βασιλική, Γερμανόπουλος Φίλιππος Γκάλγκου Αρετή, Γκούρας Ερρίκος Αναστάσιος, Γκρουίδης Λουκάς Δερβένης Ευστάθιος, Δήμας Άγγελος, Δήμας Δημήτριος, Δόσης Ιωάννης, Ζερβου Αθανασία, Ζιώγος Απόστολος, Ζώη Αφροδίτη Θάνου Μαρία, Καπουράνη Κωνσταντίνα, Καραμπίνης Άγγελος, Κέσκος Γεώργιος, Κουτσολάμπρου Ιωάννα, Λαδιά Νικολίνα, Μπααντερ Ανδρέας, Μπέκα Σοφία, Μπεράτη Νικολέτα, Μυεντινι Μαρία - Λήδα, Νικολαϊδη Ελευθερία Νούσια Γεωργία, Νούσια Μαρία, Πανταζή Αικατερίνη Γεωργία Πανταζή Ανδρονίκη Άννα, Παπανικολάου Γεώργιος, Τάτση Ειρήνη, Τζαβάρας Ιωάννης, Τζελέπη Αμαλία, Τζώρτζης Χρήστος, Τόλη Ελένη, Τσέλιου Δήμητρα, Τσουκανέλη Άννα, Φαρμάκη Άρτεμις, Χαραλαμπου Χαρούλα, Χρόνης Ιωάννης

Περιγραφή
Το παιχνίδι δημιουργήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής και υλοποιήθηκε στο περιβάλλον Scratch. Ο σκοπός του παιχνιδιού είναι ο καρχαρίας να φάει όσα πιο πολλά ψαράκια μπορεί. Ο καρχαρίας κινείται χρησιμοποιώντας τα βελάκια και αυξάνει σταδιακά σε μέγεθος. Προσοχή όμως: αν ο καρχαρίας ακουμπήσει το χταπόδι τότε χάνει μια ζωή.

Άλλες πληροφορίες


Λογισμικό
Scratch



Ιστοσελίδα έργου ή αποθήκευση πρωτότυπου

http://3gym-ioann.ioa.sch.gr/?page_id=448