ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟ?
Σχολική χρονιά: 2015-2016
Νομός: Πρέβεζας
Σχολείο: ΓΕΛ ΚΑΝΑΛΑΚΙΟΥ
Τάξη: Β Λυκείου
Υπεύθυνοι καθηγητές
Κωνσταντίνου Νικόλαος
Ομάδα μαθητών
1.ΔΗΜΑ ΔΗΜΗΤΡΑ 2.ΔΗΜΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ 3. ΚΑΟΥΡΗ ΡΑΦΑΗΛΙΑ 4. ΚΟΝΙΔΑΡΗ ΜΑΡΙΝΑ 5. ΚΟΝΤΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 6. ΜΠΟΧΤΗ ΚΛΕΟΝΙΚΗ 7. ΝΑΚΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ 8. ΝΤΟΥΣΚΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ 9. ΝΤΟΥΤΣΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ 10. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗ ΕΛΕΝΗ 11. ΠΗΛΙΟΥ ΜΑΝΘΟΥΛΑ 12. ΡΑΠΤΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 13. ΤΑΤΣΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ 14. ΤΖΙΜΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 15. ΤΖΟΜΑΚΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗ 16. ΤΟΣΚΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ 17. ΤΡΙΑΝΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 18. ΤΡΙΑΝΤΗΣ ΠΑΥΛΟΣ
Περιγραφή
Σκοπός της συγκεκριμένης δημιουργίας ήταν να αναπτύξουν οι μαθητές και οι μαθήτριες ώριμη «πληροφοριακή συμπεριφορά», δηλαδή τέτοια γνωστική αλλά και ψυχοκοινωνική στάση ώστε, αφενός να είναι σε θέση να διακρίνουν τη διαφορά μεταξύ έγκυρων και μη έγκυρων πληροφοριών στο διαδίκτυο, αφετέρου να συμβάλλουν στη διαμόρφωση αξιόλογου και έγκυρου περιεχομένου σε αυτό. Είναι απαραίτητο στην εποχή μας, που η υπερπληροφόρηση συνιστά διαπιστωμένα ένα καθημερινό φαινόμενο με αρνητικές προεκτάσεις, οι μαθητές να αναπτύξουν μια κριτική ικανότητα που θα τους επιτρέψει να φιλτράρουν την σημαντική, έγκυρη και αξιόλογη πληροφορία. Επιπλέον οι μαθητές μέσα από τη συνεργασία, τη συλλογική προσπάθεια, αλλά και τη διαφωνία ήρθαν σε επαφή με τις πολύ σημαντικές έννοιες της αντικειμενικότητας και της εγκυρότητας της γνώσης μέσα σε ένα ψηφιακό κόσμο όπου τα όρια μεταξύ της ελευθερίας του λόγου, της υποκειμενικότητας και της προπαγάνδας και της σκοπιμότητας δεν είναι ιδιαίτερα σαφή. Το ψηφιακό αυτό έργο είναι αποτέλεσμα της συλλογικής προσπάθειας των μαθητών οι οποίοι βασίστηκαν σε καταγεγραμμένα κριτήρια εγκυρότητας και τα απέδωσαν με ευφάνταστο, χιουμοριστικό και δημιουργικό τρόπο στην αφίσα μας.
Λογισμικό
Gimp, http://glogsteredu.edu.glogster.com/
Ιστοσελίδα έργου ή αποθήκευση πρωτότυπου
http://lyk-kanal.pre.sch.gr/?page_id=449