MAKE MY CITY GREENER
Σχολική χρονιά: 2021-2022
Νομός: Ιωαννίνων
Σχολείο: 8o Γυμνάσιο Ιωαννίνων
Τάξη: Γ Γυμνασίου
Υπεύθυνοι καθηγητές
Μπρίτσα Ελεονώρα-Μελιγγιώτη Ελένη
Ομάδα μαθητών
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΖΑΓΟΡΙΣΙΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ ΚΟΛΙΟΥ ΕΙΡΗΝΗ-ΣΙΜΟΝΑ ΚΡΟΥΤΙΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΚΚΑ ΣΜΑΡΑΓΔΑ ΝΑΣΣΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΓΕΩΡΓΟΚΙΤΣΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΞΑΡΧΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΖΩΗΣ ΣΑΒΙΝΑ ΜΠΑΚΑΔΗΜΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΜΠΟΥΚΗ ΑΜΑΛΙΑ ΝΑΣΤΟΥ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ-ΚΑΛΛΙΟΠΗ-ΜΠΡΙΓΓΙΤΕ ΠΑΝΤΗ ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΙΟΝΤΗΣ ΘΩΜΑΣ-ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΒΑΡΤΖΙΩΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΛΑΧΟΣ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ΚΑΡΠΟΥΖΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΧΟΥΣΜΕΚΕΡΙΔΗΣ ΑΡΙΑΔΝΗ ΛΑΖΟΥΡΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΑΡΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΑΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΠΟΥΡΧΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΑΠΠΑΣ ΜΑΡΙΟΣ ΣΑΡΑΤΣΗΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΤΟΤΙ ΣΕΒΑΣΤΗ ΤΣΑΡΠΕΛΑ ΟΝΗΣΙΜΟΣ ΧΑΤΖΗΕΦΡΑΙΜΙΔΗΣ
Περιγραφή
8ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΠΙΟ ΠΡΑΣΙΝΗ Το πρόβλημα της αιθαλομίχλης στην πατρίδα μας τα Ιωάννινα Όταν σε μια περιοχή υπάρχουν αυξημένες εκπομπές αιωρούμενων σωματιδίων (κυρίως αιθάλης), διοξειδίου του θείου, μονοξειδίου του άνθρακα σε συνδυασμό με μετεωρολογικές και τοπογραφικές συνθήκες που εμποδίζουν τη φυσική διάχυση της ρύπανσης, τότε οι ρύποι παγιδεύονται στην περιοχή με αποτέλεσμα την αύξηση των συγκεντρώσεων ρύπων και τη δημιουργία αιθαλομίχλης. Οι κύριες ανθρωπογενείς πηγές εκπομπής αιωρούμενων σωματιδίων είναι κάθε είδους καύση (για παραγωγή ενέργειας, για θέρμανση κ.λπ.), οι διάφορες βιομηχανικές δραστηριότητες, η κυκλοφορία οχημάτων και κάθε είδους μεταφορικών μέσων. Η μείωση της αιθαλομίχλης σε μια πόλη απαιτεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που περιλαμβάνει διάφορους τομείς, όπως η μείωση της ρύπανσης από τις πηγές, η βελτίωση της κυκλοφορίας και η προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης. Το φαινόμενο της αιθαλομίχλης στην πόλη μας είναι πολύ έντονο τη χειμερινή περίοδο λόγω της αυξημένης χρήσης τζακιών για θέρμανση κατοικιών, ως φθηνότερη λύση από το πετρέλαιο. Σκεφτήκαμε λοιπόν, πώς θα μπορούσαμε να μειώσουμε αυτά τα σωματίδια που δημιουργούν ή επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα και δημιουργούν αιθαλομίχλη; Αυτά είναι μερικά από τα μέτρα που πιστεύαμε ότι θα βοηθούσαν σε αυτή την περίπτωση. Α) Δημιουργία περισσότερων χώρων πρασίνου: Ανθόκηποι και λαχανόκηποι σε βεράντες και ταράτσες Πάρκα αναψυχής Β) Εναλλακτικοί τρόποι μεταφοράς: Χρήση ηλεκτρικών λεωφορείων Μετακίνηση με ποδήλατο - Δημιουργία ποδηλατοδρόμων και ειδικών σηματοδοτών ποδηλάτων Ασφαλής μετακίνηση πεζών Δημιουργία δημόσιων χώρων φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων Γ) Χρήση εναλλακτικών πηγών ενέργειας Τοποθέτηση φωτοβολταϊκών πάνελ σε κτίρια Δ) Χρήση φίλτρων σε βιομηχανίες Ε) Ευαισθητοποίηση των πολιτών για την ανακύκλωση Τοποθέτηση ειδικών κάδων ανακύκλωσης σε δημόσια κτίρια Τοποθέτηση ειδικών κάδων ανακύκλωσης στους δρόμους
Άλλες πληροφορίες
Λογισμικό
canva.com ,movie maker
https://youtu.be/opUSG-6afqY
Ιστοσελίδα έργου ή αποθήκευση πρωτότυπου
https://8gym-ioann.ioa.sch.gr/