Σχολική χρονιά: 2021-2022
Νομός: Ιωαννίνων
Σχολείο: ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΩΣΙΜΑΙΑΣ ΣΧΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Τάξη: Α Γυμνασίου
Υπεύθυνοι καθηγητές
ΡΑΠΤΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΖΗΚΟΥ ΕΛΕΝΗ
Ομάδα μαθητών
ΗΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ – ΔΙΩΝΗ ΝΟΥΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΣΚΑΡΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΝΤΟΥΡΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΚΑΤΣΑΝΟΥ ΜΕΛΙΝΑ ΜΠΕΧΛΙΟΥΛΗΣ ΟΡΕΣΤΗΣ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΑ ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΜΠΟΡΟΔΗΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΕΙΡΗΝΗ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΜΕΛΙΝΑ ΜΠΙΣΤΙΟΛΗ ΜΑΡΙΑ ΛΙΑΓΚΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΝΤΑΚΟΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΜΑΝΤΖΙΟΥ – ΜΠΗΤΣΙΚΑ ΜΑΡΙΑ – ΑΝΘΗ ΝΟΜΙΚΟΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΜΕΤΣΙΚΑ ΑΓΑΠΗ ΜΠΕΝΕΚΟΥ ΕΥΡΩΠΗ – ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΙΧΑΛΗ ΒΑΛΕΝΤΙΝΗ – ΜΑΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ
Περιγραφή
Ως μαθητές του Α2 τμήματος του Πρότυπου Γυμνασίου Ζωσιμαίας Σχολής, έχουμε τη χαρά να συμμετάσχουμε στο Ψηφιακό Φεστιβάλ με μία καινοτόμο πρακτική, που έχει θέμα "Ας κεντήσουμε τον μύθο του Οδυσσέα". Συνδυάσαμε τα pixels και τον πλούσιο "καμβά" της Ομηρικής Οδύσσειας, ώστε να αποδώσουμε με ψηφιακό και ταυτόχρονα με ποιητικό τρόπο τις κορυφαίες μορφές του έπους, όπως εμείς τις επιλέξαμε. Πράγματι, στο ψηφιακό δίπτυχο έργο μας "κεντήσαμε" με pixels και λέξεις, αποδεικνύοντας ότι μετά από 2800 χρόνια, ο μύθος του Οδυσσέα ακόμη εμπνέει τους σύγχρονους εφήβους. Βοηθός στο ψηφιακό μας «κέντημα» ήταν το piskelapp, ένα δωρεάν πρόγραμμα επεξεργασίας εικονοστοιχείων στον ιστό. Επίσης, ουσιαστικά συνέβαλε η διαθεματική συνεργασία και καθοδήγηση των εκπαιδευτικών, Ευτυχίας Ράπτη (Πληροφορικού) και Ελένης Ζήκου (Φιλολόγου). Έτσι, μαθητές και εκπαιδευτικοί απολαύσαμε τόσο τη διαδικασία όσο και το αποτέλεσμα του έργου μας.
Λογισμικό
Piskelapp
Ιστοσελίδα έργου ή αποθήκευση πρωτότυπου
https://issuu.com/home/published/odysseas