Προγραμματίζοντας με τη γλώσσα Logo - 3ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων


Προγραμματίζοντας με τη γλώσσα Logo

Σχολική χρονιά: 2014-2015

Νομός: Ιωαννίνων

Σχολείο: 3ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων

Τάξη: Γ Γυμνασίου

Υπεύθυνοι καθηγητές
Ραχιώτη Αλεξάνδρα
Γκόκη Σπυριδούλα


Ομάδα μαθητών
Αθανασοπούλου Θάλεια
Αρβανίτη Ιωάννα
Γκούτζου Έφη
Γκρουίδη Βασιλική
Δημητρίου Αθηνά
Καραβίδα Αμαλία
Καρακίτσου Γεωργία
Κώτση Ευαγγελία
Μάντζιου Κωνσταντίνα
Νάσιου Κωνσταντίνα
Ματαράς Iωάννης
Κολιός Αχιλλέας
Κολιός Ραφαήλ
Παπασπύρου Φωτεινή
Ρεΐση Μαρία
Σιόζου Σοφία
Σιόζου Σπυριδούλα
Σωτηρίου Χριστίνα
Ταμβάκου Πανωραία
Τόζιος Γεώργιος
Τσέπας Φώτης
Τσόκρη Μαρία – Βασιλική
Τσουμάνη Σοφία
Χριστογιάννης Δημήτριος

Περιγραφή
Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της γλώσσας προγραμματισμού Logo, σχεδίασαν στο περιβάλλον Microworlds Pro τα πρώτα τους γεωμετρικά σχέδια, τους δικούς τους λαβυρίνθους, τα δικά τους παιχνίδια γνώσεων για μαθητές Γυμνασίου. Σας προσκαλούν όλους να παίξετε με τη χελώνα και να ελέγξετε τις γνώσεις σας.

Άλλες πληροφορίες
Θα χρειαστεί το πρόγραμμα Microworlds Pro.

Λογισμικό
Microworlds Pro Logo


Ιστοσελίδα έργου ή αποθήκευση πρωτότυπου
http://3gym-ioann.ioa.sch.gr/?page_id=448